Punts TMB d’atenció
Als Punts TMB, et volem atendre amb la màxima comoditat i seguretat. Per això, cal que demanis cita prèvia
Si necessites atenció presencial, pots acudir a un dels quatre Punts TMB de la xarxa de metro.
També disposes de l'oficina virtual, on pots fer bona part de les gestions sense haver-te de desplaçar.

Punt TMB Diagonal

De dilluns a divendres feiners, de 8.00 a 20.00 h.

Vestíbul de l'estació Diagonal (L3, L5). Entrada pel carrer de Rosselló - Rambla de Catalunya, abans de passar per les validadores de l'estació.

Estació accessible

Per treballs de millora, el Punt TMB La Sagrera estarà tancat des del 7 de novembre de 2022 i durant quatre mesos aproximadament.
Punt TMB La Sagrera

A partir del 7 de novembre de 2022, tancat durant quatre mesos aproximadament.

Vestíbul de l'estació La Sagrera (L1, L5, L9 Nord, L10 Nord). Entrada pel carrer d’Hondures, un cop passades les validadores de l'estació.

Estació accessible
Alternatives d'atenció i d'informació mentre el Punt TMB La Sagrera està tancat
- Si necessites informació, pots trucar al telèfon gratuït 900 70 11 49, de dilluns a diumenge, de 8.00 a 21.00 h.
- Disposes de l'oficina virtual, on pots fer bona part de les gestions sense haver-te de desplaçar.
- Si necessites realitzar alguna gestió presencial, pots anar al Punt TMB Sagrada Família, que és el més proper a La Sagrera.

Punt TMB Sagrada Família

- De dilluns a divendres feiners: de 8.00 a 20.00 h.
- Dissabtes: de 9.00 a 17.30 h.
- Festius: de 9.00 a 14.00 h.
- Tancat, els festius 1 i 6 de gener i 25 i 26 de desembre.

Vestíbul de l'estació Sagrada Família (L2, L5). Entrada pel carrer de Provença - carrer de la Marina, després de passar per les validadores de l'estació.

Estació accessible
El Punt TMB Sagrada Família és pioner en accessibilitat:
- sense barreres arquitectòniques,
- equipat amb anell inductiu per a persones sordes i videointerpretació en llengua de signes catalana,
- tecnologia NaviLens i
- encaminament al paviment que porta fins al Punt TMB.

Punt TMB Universitat

De dilluns a divendres feiners, de 8.00 a 20.00 h.

Vestíbul de l'estació Universitat (L1, L2). Entrada pel carrer de Pelai, abans de passar per les validadores de l'estació.

Estació accessible
Cita prèvia per als Punts TMB
Gestions amb cita prèvia
Cal que reservis cita prèvia per fer qualsevol d’aquestes gestions:
- Gestions T-mobilitat – gestions sobre T-mobilitat llevat de l'alta. Per donar-te d'alta a T-mobilitat de forma presencial, cal que acudeixis a un dels quatre Quioscos T-mobilitat de la xarxa de metro. El pagament és només amb targeta bancària i has de mostrar un document oficial d’identificació (DNI, NIE, passaport).
- Sol·licitar la factura dels bitllets o dels abonaments del sistema tarifari integrat comprats a les màquines de venda o adquirits presencialment en establiments adherits. També pots sol·licitar factura completa dels bitllets comprats per a T-mobilitat.
- Bescanviar les T-casual de 2022 que no s'hagin fet servir ni un sol cop.
- Comprar la T-escolar o grans quantitats d'abonaments.
- Presentar al·legacions contra la sol·licitud d’una percepció mínima a metro o a bus de TMB.
- Recollir premis de JoTMBé (gestió exclusiva al Punt TMB Sagrada Família).
- Recollir objectes perduts. La recollida d’objectes perduts és una gestió exclusiva del Punt TMB Sagrada Família.
Quan arribis al Punt TMB amb cita prèvia, introdueix el codi de la reserva a la màquina i espera a la cua vermella.
Gestions sense cita prèvia
No cal que sol·licitis cita prèvia per fer les gestions següents:
- Demanar un bescanvi d’un abonament que no funciona.
- Bescanviar abonaments comprats per error.
- Consultar si s’ha trobat un objecte que has perdut a les instal·lacions de TMB.
- Comprar abonaments bonificats.
- Demanar l'activació del perfil de família monoparental o nombrosa i del perfil bonificat per a persones en situació de desocupació, que et permetrà comprar els abonaments bonificats a través de TMB Tickets i TMB App.
- Pagar infraccions comeses a metro o a bus de TMB.
Si vas a un Punt TMB sense cita prèvia, t’hauràs de situar al final de la cua blava. T’atendrem per ordre d’arribada.