Personal al bus i al metro
Personal al metro
Al metro, els agents en servei a les estacions et poden facilitar tota l’atenció i la informació que necessitis sobre el viatge, així com ajuda en cas d’incidència o si et trobes davant de qualsevol problema. Pots posar-t’hi en contacte personalment o a través dels intèrfons.
D’intèrfons, n’hi ha a totes les màquines de venda de títols de viatge, a l’interior dels trens, a les andanes, a l’interior dels ascensors, als accessos i a les sortides d’emergència, en alguns passadissos d’enllaç i a les portes per a persones amb mobilitat reduïda.
En situacions d’emergència o d’actes il·lícits, també et pots posar en contacte amb els vigilants.
Personal al bus
El conductor et pot informar de la ruta d’aquella línia i bescanviar el títol de viatge que, tot i estar ben conservat, no puguis validar correctament. També t’atén en les incidències que t’afectin a bord del bus.
A més, als autobusos biarticulats, disposes d’una màquina de venda de bitllets senzills i d’un sistema d’interfonia per posar-te en contacte amb el conductor.